Vanliga frågor
Hur gör jag om jag behöver returnera något från min beställning?
Du har alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att du har rätt att ångra ditt köp genom att meddela vår kundservice. Observera att du som köpare står för returfrakten.
Det är viktigt att du skickar med följesedeln i ditt returpaket.
Returadress: Speed Logistics i Stockholm AB, Metallvägen 31, 195 72 Rosersberg
Hur betalar jag?
Vi använder betaltjänsten Klarna.
Rabattkoder
Har du en rabattkod skriver du i den i fältet under varukorgen. Varukorgen ser annorlunda ut beroende på om du är på datorn eller mobil eller läsplatta, men rabattkodsfältet är alltid placerad under varukorgen.
Kan jag beställa till utlandet?
Ja, maila ordern till info@fritanke.se så hjälper vi dig.
Hur tecknar jag en prenumeration på tidskriften Sans?
Prenumeration tecknas enklast här: https://sansmagasin.prenservice.se/
Jag har tecknat en prenumeration, varför har jag inte fått någon tidning?
Sans kommer ut fyra gånger per år. Vid tecknande av en ny prenumeration startar den med nästkommande nummer om du inte aktivt gör ett annat val vid beställningen.
Jag vill förlänga min prenumeration
I anslutning till att prenumerationen närmar sig sitt stoppdatum skickar vi ut ett inbetalningskort som du kan använda för att förlänga din prenumeration. Du kan även förlänga din prenumeration här: https://sansmagasin.prenservice.se/
Jag vill säga upp min prenumeration
När du fått de nummer som ingår i prenumerationen du tecknat avslutas den automatiskt. För att förlänga din prenumeration gå till https://sansmagasin.prenservice.se/ eller använd det inbetalningskort som sk
Min tidning har skadats i posthanteringen / leveransen har uteblivit
Om din tidning skadats i posthanteringen eller om leveransen av tidningen uteblivit skicka ett mail till sans@titeldata.se så skickar vi ut en ny tidning till dig.
Övriga frågor om Sans
Vid övriga prenumerationsärenden och frågor om Sans kontakta: info@sansmagasin.se