Vanliga frågor
Hur får jag kvitto på mitt köp?
Du får ett mejl med orderbekräftelse direkt efter köp och det fungerar som kvitto.
Hittar du det inte? Kolla skräpposten, eller mejla oss på info@fritanke.se så skickar vi det igen.
Hur returnerar jag en vara?
Du har alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Observera att du som köpare står för returfrakten. Följ de här stegen:
- Kontakta vår kundservice på info@fritanke.se och meddela att du vill returnera din order.
- Packa varorna väl och lägg med följesedeln i returpaketet.
- Skicka paketet till vår returadress nedan.
- Meddela oss när du postat varorna så att vi kan förbereda återbetalningen.
Returadress:
Speed Logistics
Kommission returavdelning
Metallvägen 31
195 72 Rosersberg
Hur tecknar jag en prenumeration på tidskriften Sans?
Prenumeration tecknas enklast här: https://order.flowy.se/fritanke/sans
Jag har tecknat en prenumeration, varför har jag inte fått någon tidning?
Sans kommer ut fyra gånger per år. Vid tecknande av en ny prenumeration startar den med nästkommande nummer om du inte aktivt gör ett annat val vid beställningen.
För att se över din prenumeration kan du logga in på ”Mina sidor”, ringa Flowy 08-121 062 12 eller mejla till sans@flowyinfo.se.
Du kommer till “Mina sidor” genom att logga in här: https://order.flowy.se/fritanke